16. mai 2012

Flaming June ainetel


Cardigan Flaming June cardigan'i ainetel Knitty.com lehelt. Spikerdasin sealt külgede tegemise ja selle, et kududa kahevärvilisena. Ülejäänud teostus koos kasvatamiste, kahandamiste ja kahevärviliste varrukaotstega  nagu ikka omast peast, ei armasta eriti täpselt näpuga järge ajada juhendites. 
Lõng on Kick 50%puuvill ja 50% akrüül, hästi pehme. 
Kandnud olen seda praktiliselt igapäevaselt. Meeldib, et ei ole ühtegi nööpi, mõnus niisama peale visata, pilti seljas pole sellegipoolest veel õnnestunud teha.

4 kommentaari:

Ülle ütles ...

Väga ilus, kahju jah, et seljas ei näe. Ma olen ammu sellist pikendatud külgedega kampsikut otsinud ja silma jäigi mulle peaaegu ainukesena seesama mudel. Praegu asi lõnga taga:) Kas oli lihtne teha?

Kadri ütles ...

Tänan Ülle, ei keerulist ei olnud siin midagi, tuli lihtsalt tükk maad rohkem silmi üles luua kui tavaliselt ja siis külgede peal kokku võtta seni kuni tavamõõt jälle käes. Järgmise teeksin julgelt lohvakamate külgedega.

Ülle ütles ...

Kui võib siis tüütan Sind veel natuke:)
Kas võiksid öelda mitme silmaga tegid ja kuidas kokku võtsid? Printisin õpetuse välja ja peas on nüüd kõik sassis:(
Palun väga väikest abi, äkki lühidalt kirjeldaksid kuidas tegid.
yllep@hot.ee
Olen lõpmata tänulik:)

Jaanika ütles ...

Väga mõnus kardigan, kindlasti mugav ja hea kanda.