28. aprill 2011

Lambikuppel lihtsalt ja odavalt



lamp päevavalgel

lamp õhtuvalguses

vaja läheb õhupalli, puuvillanööri/lõnga ja pva liimi ning voilaa....

7 kommentaari:

Helen ütles ...

Väga lahe idee ja tõeliselt stiilne tulemus! Kas ahvida võib?

Kadri ütles ...

aga muidugi, see ju internetiavarustest leitud idee mul endalgi- üks hästi ülevaatlik klipp http://www.youtube.com/watch?v=3aUUi-6_uak&feature=related

Laura ütles ...

Kena lambike:), suur pirn on lahe:)

Robini ja Oliveri ema ütles ...

Väga lahe!

Kadri ütles ...

Laura, suur pirn jah lausa 100watine:) mulle meeldib, et köögis askeldades ikka näen ka, mis ma sinna potti perele pistan ;)
Kristi tänud sullegi, soovitan tõesti proovida sulgi seda teha, teil ju ruume jätkub kuhu seda riputada, mõnus mökerdamise töö, võta aga Robinpoiss appi:)))

Jaanika ütles ...

Igavesti lahe ja moodne lamp. Olen ise ka kuskil netis selle tegemist näinud ja uurinud, tuli kuidagi tutavlik ette. Aga sinu oma on küll vinge, asjalik ja mõnna.

Ene-Ly ütles ...

Geniaalne idee! Ma tean nüüd, mida ma esmaspäeval nikerdama hakkan. Nimelt mu magamistoa lamp vajabki uut katet:)) Super!