24. märts 2009

jälle kevad ja jälle põhjust uueks peakatteks


Mütse lastele on nii mõnus teha, need saavad kiirelt valmis ning põhjust nende tegemiseks annavad aastaaegade vaheldumine, garderoobi siginevad rõivad ning muidugi see, et lapsed tahavad emme tehtutega ringi käia(õigel ajal sai vist nö "koolitama" asutud)
Õnneks kutile läheb veel eelmise hooaja tuulejopp selga, aga leidsin poest Samose uue tooni -teksasinine, mis ideaalselt selle juurde sobib.
Mütsi muster pärit Novita lehelt, seal öeldud, et peaümbermõõdule 51cm kulub 100g lõnga. Ma ei tea, kas ma tõesti nii lõdva kuduja või on seal viga sees, aga mina lõin soovitusliku 102 asemele 2 mustrikorda vähem e 90silma ning mul olid ka peenemad vardad ja lõnga kulus 50g + suts juurde teisest tokist(teise tokiga alustasin kokkuvõtmisi tehes), nii et ilmselge liialdus lõngakulu osas antud.


Kokkuvõtmised oma looming, vähemalt ma nii arvan, sest soome keelest arusaamine lonkab. Kokku võtsin algul ainult pahempidi silmi, kui need nö otsas olid, siis kokuvõtmised parempidi.

4 kommentaari:

Sirts ütles ...

Väga kena!

merike ütles ...

mõnus müts,muster täitsa lahe

Muhv ütles ...

Oh kui hea idee, ma just leidsin ka selle teksasinise poeriiulist, aga ei tulnud mõtet, mida sest teha. Mõnusa kärjemustriga müts on sul tehtud!

P6rgukiz ütles ...

Muster on hästi huvitav :)